Reklamace vadného zboží

Reklamace zboží

Paragraf záruční podmínky

Jak postupovat při reklamaci zboží

Zboží zakoupené u nás je samozřejmě možné reklamovat. Pokud se Vám dostalo, nebo dostane do rukou jakkoli poškozené nebo nefunkční zboží, či se Vám zboží poškodí v záruční době, informujte nás o této skutečnosti na email reklamace@dumtiskaren.cz , nebo telefonicky +420 608 877 093. Místem uplatnění záruky je záruční opravna, nebo sídlo firmy P.M.Caroline Vzhledem k tomu, že naše společnost prodává zboží z oficiální české distribuce může si zákazník zvolit k uplatnění reklamace dvě možnosti.
1/ Autorizovaný servis daného výrobce.
Ve většině těchto opraven stačí jen nahlásit problém datum koupě případně výrobní číslo. Servis si zajistí svoz na svoje náklady a v nejkratším možném termínu problém vyřeší. Nevznikají tím spotřebiteli žádné další náklady a reklamace je tím vyřízena v nejkratším možném termínu.
2/ Zaslat vadné zboží na naši adresu do Vsetína Pro vyřízení reklamace zašlete prosím zboží zpět na adresu P.M.Caroline, Vsetín, Rokytnice 413, 75501, spolu s případnou ukázkou tisku a popisem vady. Přiložte i veškeré listiny (záruční list pokud byl vydán, kopii faktury, dodací list…) a příslušenství (kabely, spotřební matriál, CD, manuál…). My závadu v záruční opravě nahlásíme za Vás. Po vyřízení opravený kus zašleme jej druhý den k Vám.


Podmínky pro reklamaci zboží jsou uvedeny dále.

Záruční doba zboží

Délka záruky na zboží prodávané v tomto obchodě je uvedena u každého výrobku. Tato doba začíná běžet dnem převzetí zboží a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny neplatí nová záruční doba.

Záruka, pokud není uvedena jinak, se řídí dle Občanského zákoníku pro spotřebitele dle §419 a podnikatele dle §420. 

Konečný spotřebitel dle §419 Občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů má v 6-ti měsících od převzetí výrobku, pokud existuje rozpor s kupní smlouvou, právo na to aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídající kupní smlouvě a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci, nebo od smlouvy odstoupit.

Zboží zakoupené v našem elektronickém obchodě je možno vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. v souladu s §1829 Občanského zákoníku

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech

- vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému kancelářskému prostředí
- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
- provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího
- zboží bylo poškozeno živelnými pohromami (ohněm, vodou, bleskem)



Poškození zboží při přepravě

Poškození zboží přepravou není standartní reklamací vady výrobku z výroby. Reklamaci v takovém případě ohlaste nám (reklamace@dumtiskaren.cz tel: 608877093), ale na základě dalších instrukcí je nutné nejpozději do 3 dnů ohlásit poškození i přepravci a sepsat protokol o škodě. Naše firma se nezříká Vašeho práva na výměnu zboží za nové, případně vrátíme finance v plné výši. Potřebujeme však i Vaše vyjádření při tomto jednání.

Reklamace je vždy pro obě strany nepříjemnou situací. Vždy se však budem snažit aby náš zákazník byl spokejný dopadlo vše co nejdříve ve Váš prospěch. Předem děkuji za projevenou součinnost při případném reklamačním jednání.

 

Reklamace vyřizuje

P.M.Caroline - mateřská firma společnosti DůmTiskáren.cz

Servis - Reklamace
Rokytnice 413, 75501 - Vsetém
Mobil: 608 877 093
Email: reklamace@dumtiskaren.cz

Upozornění:

Případná profilaxe (mazání, udržba,...), čištění stroje (způsobené provozem zařízení a vlivem okolí), reinstalce software (Instalace OS, instalace ovladače na PC,..) a podobné úkony, provedené na žádost zákazníka, vznikající s užíváním zařízení provedené s produktem i v záruční době, se nepovažují za opravu, ve smyslu §2169 Občanského zákoníku.