Časté otázky

Nový projekt (29)

 

 

conversation (1) Máte otázku? 

zkouška textu 1

text ke trojce

tesdsfs 3

Náplň nám můžete vrátit do 30 dní my Vám odešleme správnou. Pokud náhodou máme chybu na stránkách při náplni jsme uvedli nesprávnou tiskárnu, takovou náplň Vám samozřejmě vyměníme po 30 dnech. Občas se stává, že zákazníci zapomenou odstranit ochranné prvky na náplních - pokud Vám náplň nepasuje do tiskárny, zkontrolujte, zda jste odstranili ochranné oranžové, žluté, nebo jinak barevné plastové prvky, které slouží ochraně optického válce před poškozením. Dále se na náplni mohou vyskytovat papírové ochranné prvky tzv. seal, který brání vysypání toneru.

Originální náplně prodáváme pod jejich vlastními značkami (HP, Canon, Epson, Brother další). Pod naší značkou DůmTiskáren PREMIUM QUALITY prodáváme certifikované kompatibilní náplně, nimiž ušetříte až 80% ceny! Na tyto náplně poskytujeme doživotní záruku garanci proti poškození tiskárny. 

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna, GLS nebo PPL. 

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu podmínek dopravců. Náplně DůmTiskáren PREMIUM doručujeme 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 16:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete detailu produktu nebo košíku při Vaší objednávce.

Kurýři přepravních společností PPL a DPD jsou vybaveni terminály na platbu kartou. ojedinělých případech může dojít výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. těmto výpadkům dochází minimálně přepravci je monitorují.

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) další výhody.

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu SMS Vám přijde číslo balíku odkaz na jeho sledování.

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku odkaz na jeho sledování.

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací.

Kvůli nařízení GDPR právní ochraně jak spotřebitele, tak prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc rok platnosti karty přední strany 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.